Masz prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zwrot jest możliwy w przypadku, gdy produkt nie został otwarty ani nie zawiera śladów użytkowania. W celu złożenia zwrotu należy:
- Krok 1: Wypełnij formularz i prześlij go na e-mail info@vogler.pl
- Krok 2: Skontaktuj się z nami telefonicznie w celu uzyskania numeru sprawy (kontakt tel: +48 799 393 429),
- Krok 3: Solidnie spakuj towar na czas transportu i naklej w widocznym miejscu na paczce uzyskany numer sprawy
- Krok 4: Wyślij przesyłkę na swój koszt na adres:
VÖGLER,
Wyspiańskiego 21,
38-500 Sanok;
- Krok 5: Jeśli uzyskasz pozytywną weryfikację prześlemy zwrot na podany numer konta. Zwrot należności zostanie dokonany po weryfikacji do 14 dni po otrzymaniu produktu.
Pytania? Skontaktuj się z nami
Kiedy mogę skorzystać z prawa do zwrotu towaru?
Otrzymałeś pełnowartościowy towar i chcesz skorzystać z prawa do zwrotu w terminie 14 dni od daty zakupu. Z prawa tego możesz skorzystać wyłącznie w sytuacji, w której towar ten nie został przez Ciebie lub w transporcie uszkodzony, nie był montowany, nie nosi śladów użytkowania, jest pełnowartościowy oraz został prawidłowo spakowany.
Jak prawidłowo spakować towar do zwrotu?
- Owiń towar w folię oraz zabezpiecz go oryginalnymi styropianami, dokładnie w taki sposób, w jaki został do Ciebie dostarczony. Możesz użyć dodatkowych styropianów i folii bąbelkowej.
- Do paczki dołącz komplet akcesoriów, które otrzymałeś wraz z towarem. Pamiętaj, aby akcesoria umieścić w miejscu, w którym były pierwotnie zapakowane, aby nie uszkodziły towaru.
- Formularz zwrotu umieść w folii i przyklej go na paczkę.
- Starannie oklej karton taśmą, tak aby uniknąć otwarcia się kartonu podczas transportu.
- Jeżeli otrzymałeś towar na palecie, pamiętaj o jego zwrocie również na palecie. Jeżeli nie masz takiej możliwości, skontaktuj się z opiekunem Twojego zamówienia w celu omówienia szczegółów.
- Usuń z kartonu stare oznakowania takie jak list przewozowy i inne etykiety, które nie mają już zastosowania.
- Pamiętaj, że obowiązkiem kuriera jest naklejenie listu przewozowego w Twojej obecności.
Co w przypadku kiedy otrzymałeś towar uszkodzony w transporcie?
Paczkę z towarem należy sprawdzić w obecności kuriera. W sytuacji, gdy kurier odmówi i nie zgodzi się poczekać należy w dniu doręczenia przesyłki lub najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zgłosić uszkodzenie paczki w transporcie na infolinii spedycji.
Co w przypadku kiedy minął czas 7 dni na zgłoszenie uszkodzenia w transporcie?
Na zgłoszenie protokołu szkody towaru masz maksymalnie 7 dni kalendarzowych od dnia doręczenia przesyłki. Po tym terminie należy skontaktować się z handlowcem w celu ustalenia indywidualnego rozwiązania sprawy.
Co w przypadku, kiedy chcesz zwrócić pełnowartościowy towar (korzystając ze swojego prawa zwrotu 14 dni), ale towar dotarł do nas uszkodzony w transporcie?
W przypadku uszkodzenia towaru w trakcie transportu, wszystkie zwroty są indywidualnie rozpatrywane (w zależności od okoliczności uszkodzenia) po kontakcie z opiekunem zamówienia.
Po jakim czasie nastąpi zwrot środków na moje konto?
Płatność za towar zostanie zwrócona na wskazany przez Klienta w formularzu numer rachunku w terminie do 14 dni.